torstai 14. huhtikuuta 2011

Hi barbie!

Pitkästä aikaa kynsillä ihan pelkkä yksivärinen lakkaus, kun en ehtinyt tehdä näihin sen enempää. Jos jaksan kokeilen ehkä konadeja näihin, nyt kun mulla on se uus stämpperikin !

Lakkana siis MO:n Pastel Pink, kuvassa näyttää ehkä vähän liian siniseltä, en tiiä... Peittävyys oli ok kahdella kerroksella, kolmannenki olis voinu laittaa, mut sitte tuli lähtö harkkoihin. Raidottu pikkasen, mutta levitty ihan kiitettävästi. Hei ajatelkaa että mulla ei ollu tämmöstä vaaleeta barbi sävyä vielä ollenkaa! Rakastan kyllä tätä väriä ja niinku mainitsin tästä väristä tulee etenkin kynsillä mieleen barbit!



Huomasin että mun ainut päällyslakka oli ihan lopussa, mut sitten "löysin" syksyllä ostamani Orlyn Sec'n Dry:n ja päätin kokeilla sitä. (en muista oonko kokeillu tota aikasemmin?) Laitoin sen kahden paksun melkein pintakuivan kerroksen päälle. Ja siinä sitten söin ja jotain touhusin eikä tullu kolhuja yhtään! Puolen tunnin päästä koitin kynnellä lakan pintaa ja oli aivan kivikova!
Lakka oli ohutta (jopa luirua verrattuna mavalaan)ja ilmakuplia ei tullut ollenkaan. Tää oli siis ollu jo puol vuotta "laatikon perällä" eikä ollut yhtään liisteröitynyt, toisin kuin esim mavala. Pullon kokokin on hyvä: 9ml ei oo liian suuri, eikä liian pieni. Siveltimessä ei oo haukuttavaa ja korkki on tuommonen perus Orly  (mutta ei pehmeän kuminen niin kuin isoissa pulloissa vaan kovaa muovia) ja kapea keskeltä joten istuu käteen ihan eri tavalla kun esim. toi  MO. Hinta oli 10 euron paikkeilla ja ostin siis tämän Hesan stockkalta. Kyllä tää asiansa ajaa ja käytän varmasti loppuun, mutta siitä ei sitten tiiä tuunko ostamaan tätä uudestaan.


Tänään oon koulun jälkeen vaan katellu muiden blogeja ja kuunnellu musaa :D Niihin jää koukkuun! Mulle on muuten tullu joku ihme kevätflunssa, oon aivastanu tänää varmaa ainaki 72 kertaa :p Mut nyt ei muuta, moikka !
 Ps. Emmä ainakaa yhtää pinkistä tykkää!

2 kommenttia: