torstai 7. huhtikuuta 2011

Galna dagar

Hulluilta päiviltä on tullu ostettua muutama juttu:

Jonkunmoinen suihkutettava hiusten hoitoaine. Iso pullo 400 ml maksoi noin 10 e. Mulla on ollu tätä aikaisemminki jo. Toi sumutin on muuten just perfekto!



Trindin kynsienhoitopaketti Shiny Strong, sisältää bufferin ja nail repair kovettajan. Jotku on suositellu tota repairia ja ajattelin lähinnä etusormen ja keskarin kynsiin käyttää sitä. Muut kynnet mulla onki jo tarpeeks kovia ja vahvoja. Tää makso 13,50, repair normaalisti about 15 e. Joten kyl toi kannatti ku sai bufferinki kaupan pääl. Mun jo omistama  the body shopin bufferi on tosi karhee, joten toi on varmaa vähän hellävaraisempi kynsille. :) Ton paketin mukana tuli tommonen Trindin opas.


Sitte ostin kans ton stamp setin, koska tarvitsin uutta stämpperiä. Hioin edellistä vähän liikaa ja nyt siit ei lähde enää kuviota pois.. Tän hinta oli 5,20e.

Mun piti ostaa kans yks vyö mut se oliki liian iso! Oon muute täs koko illan kuunnellu Enriquen biisei, koska ne jäi mun päähä ku kaveri näytti videoi eilisest keikast. Se keikka oli siis tääl turus, ite en siel ollu, ehkä sit seuraaval kerral ! Meijän historian ope sano sitä laulutaidottomaks latinohurmuriks : D

Postaan huomenna tai lauantaina uudet kynnet. Kiitti muute uusille lukijoille, love ya!

4 kommenttia:

  1. Kaikki ostokset vaikuttaa tosi kivoilta!! Jos vaan haluut niin käy toki kurkkaamassa blogini ja ryhdy jos haluat lukijakseni (ellet ole jo käynyt/ole :D)

    VastaaPoista
  2. MUN latinohurmuri on hurmurein ikinä ). 88888) <3<3<3<3<3<33333 makke ei vaa osaa :) Se kuuntelee sellasii pikkupoikii jolt o murskattu vähä kaikkee ;)

    VastaaPoista