torstai 1. syyskuuta 2011

Sain sulta kirjeen

Joo vähän tää postausväli pidentyny, sorry. Etusivu pelkkiä arvontamainostuksia :D Fail. Tänää en ollu koulussa kiitos jäätävien vatsakipujen ! Mut ainaki sain aikaa postaamiseen ::D
Mun kynnet on lyhentyny paljo ja tänää lähtee loputki pituudesta, koska mua on alkanu ärsyttämään toi lyhyt etusormi ja en vaa voi sietää, että kynnet on eri pituset. No, vaihtelu virkistää ja saanpas välillä konadin kokokynnen kuviot mahtumaan kynnelle  ::D

Toi mani on mani on pari viikkoo sitte. Lyhensin jonku verran ja jätin kulmikkaammaks.Kysykää lakoista jos haluutte tietää.

Sitte taas vähä viime kuukauden ostossaldoa:

Tommoset Adidaksen karvavuoriset syyspopot. Nää on lasten, mutta isoin koko meni munki jalkaan :) Toivotaan et nää kestää kauemmin ku mun edelliset Lacosten kengät jotka hajos kuukauden käytön jälkeen, laatua! Nää oli tarjouksessa muistaakseni 39 e.

Ihana jättipyyhekumi muumikuvilla :) Sormet havainnollistamassa ton kokoa. Tää oli Suomalaisessa kirjakaupassa 2,50. Ja on osoittautunu iha hyväkski.

Valkoset rusettipinnit Glitteristä 4,90e.

Smokey eyebrush H&M:stä oisko ollu 2,90e. Yllättävän hyvän laatune ja pehmee tohon hintaan.

Sitte tän sain myöhässä siitä Oriflamen tilauksesta, ihanan tuoksunen :)

Kirjekoru Lindexistä 5,95e. Sisältä paljastuu viesti..

Minä rakastan sinua :)


Eipä mulla muuta, yritän postata useemmin..

4 kommenttia:

  1. toi on ihana toi koru, oon sulle ikuisesti vihanen siitä et ostit sen vaik mun piti ostaa se mut mul ei ollu rahaa !! :( no okei en oikeesti oo. (:::ja se kumi on niin söpö ! <3

    VastaaPoista
  2. toi kumi on kyl aivan paras ::D Mut se takaosa on viel parempi kiitos juulin mielikuvituksen ! <3

    VastaaPoista
  3. OIKEESTI HERRAJUMALA kui pitkät su kynnet o joskus ollu hei ? jösseeees ::D

    VastaaPoista