sunnuntai 7. elokuuta 2011

Jotain valkoista ja pilkullista

Kärpässienikynnet. :) Aluslakkana OPIn Envy, pohjaväri Rimmelin 265 POP(joka muuten näyttää kynsillä ihan punaselta, vaikka pullossa on selkeä kurpitsanoranssi) ja pilkut China Glazen white on white.
Kynsissä olin tylsä ja menin pelkällä perusranskiksella. Pohjaväri Color clubin Incognito, tipit white on whitetella. Päällyslakkana Rimmelin Super wear, joka on muuten pitänyt lakkauksen tyädellisenä jo neljä päivää, suosittelen!

Ostin tänään Lumenen natural code eyelinerin. Mulla oli ennestää Lorealin ruskea, ja sekin melkeen loppu, tää on siis musta. Pää on tommonen tussimainen ja kapea, joten tarkan ja ohuen viivan piirtäminen pitäis onnistuu. Hintaa tällä oli Stockalla 7,90e tai jotain sinne päin..
Omnom. Mun aamupalat ja iltapalat on näyttäny lähiaikoina tältä :) Nyt lähenki pian koiran kaa lenkille. Heippa:)

4 kommenttia:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mä oon kateellinen sun kynsien pituudestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! 8<<<<<<< *Tulee ensiyönä varastamaan Liljuskan kynnet ja liimaa ne omien kynsiensä jatkeeksi*

    Oisko sulla mitään *köhköh* vinkkejä, et millä ne sais pidettyy silleen, ettei ne katkeas joka viikko (tai päivä, jos huonosti käy). Jaja, sit ku mul tuppaa vähä liuskottumaa nää :__D


    Kynnet oli ihanatihanatihanat. JA SE NASUN TURKKI. IHANA HATTARAKOIRA <3

    VastaaPoista
  2. haha :D noo varmaa hommaamalla joku itellee hyvä aluslakka/kovettaja, eli jos sun kynnet katkeilee ja on semmoset ohuet ja aika pehmeet suosittelisin jotai kynnenkovettajaa. esim Trindin Nail repair on tosi kovettava(lotta osti sen eile, itelläni on toi Opin Nail envy josta oon tykänny tosi paljon, vaikka onki tosi kallis ainaki Suomesta ostettuna(mut kestääki kauan) Ja sitte pitää kans kosteuttaa kynsiä, eli rasvata ja öljytä ja sillei :) Sit menee aika hyvi ku on löytäny kynsien oikeen kosteustasapainon(kuulostaa huuhaalta i know), eli kynnet ei oo liian pehmeet eikä sitte liian kovatkaa(jos on liian kovat ne ei kestä yhtään törmäyksiä, joten murtuu sillo) eli kynnet kestää parhaiten kun ne on suht kovat ja vahvat, mut silti "joustavat" (ja tällä joustavalla en tarkota kuika paljo kynsi joustaa vaikka alaspäin painaessa.)


    huh huh no tossa tuli tommonen paketti:) ja on se nasu aika pehmis 8)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia kiitoksia tästä tietopaketista, yritän huolehtia paremmasta huollonpidosta sitten seuraavaksi :_____DD Mulla on aina pelottavasti niin, että mun pikkusormien kynnet kasvaa silleen FUUUUUM pitkiksi (ja sit itkettää ku ne viimein katkee kuukausien päästä), mut ne muut ei kasva. Ei ei ei. Kun ne katkee. Ärsyttävää. MUTTA ei siitä enempää.


    Nyyhkis, koht alkaa koulu 8< LILJANIIN, kai mä pääsen sit kävelemään teidän porukan kanssa joskus samaa matkaa? ^^

    VastaaPoista
  4. Joo mullaki oli joskus sillee et etusormen ja keskisormen kynnet katkeili, mut nyt ne on alkanu vihdoin suostuu mun kaa yhteistyöhö :D

    ja pääset meiän kaa :)

    VastaaPoista