sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Kasvakaa kynnet


Oon saanu aika hyvin  kynteni kasvamaan ja pysymään pitkinä. Suurin tekijä on varmaan ollu OPIn Nail Envy jota oon nyt käyttäny kolme kuukautta(?) Ihan pari millii vasta pullosta kulunut. Pariin kuukauteen mulla ei oo tullu yhtään repeytymiä. Mun Nail envy on siis kuiville ja halkeileville kynsille ja uskon että se on  kosteuttanu kynsiä ja kynnet kestää kolhuja enemmän. Rasvaan  myös kädet ja kynnet ainakin kerran päivässä TBSn paksulla Shea rasvalla.

Tää oli nyt vaan tämmönen ihme postaus, ku en oo saanu tehtyy uusia kynsiä...

Oon muuten aatellu laajentaa blogini aihepiiriä hieman, juttua vaatteista, koruista ja pikkusen mun elämästä. Kuitenkin oon ajatellu pysyä ainakin vielä "kasvottomana". Aihepiirin laajentuminen sen takia että en jaksa kertoo pelkistä kynsistä ja kun lakkaan kynnet kuitenki vaan 2 tai 3 kertaa viikossa ni laajentamalla sais postauksiakin enemmän.. Silti kynnet ois se pääasia. Miltä tää kuulostaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti